• Du musst dich registrieren, bevor du Beiträge verfassen kannst. Klicke auf Jetzt registrieren!, um den Registrierungsprozess zu starten. Registrierte User surfen werbefrei, können Suchen durchführen und sehen die volle Darstellung des Forums mit vielen anderen Unterforen!!!

a Eitrige und a poar Waldviertler

Jaaaaaa, kreizbirnbaam, i woaß ja ehh.
I hob an sauguadn Späze aus Wien. Der hot ma scho amoi erklärt, warum des 13 ähhhhh 16er Blech hoaßt :D
I ko´s ma nua nia merka :D


Naaa, bin vo Münchn
 
Na bitte, Bayern gehört doch zum gleichen Sprachraum.
... bis aufi zur Weißwurschtgrenz'. :trinkbrueder-smilie_text
 
Aha, so is des? Na die Sissi wiad scho gwusst hobn, warum sie z'uns kumma is... :biergirl: :nusser:

Aber BTT: ich glaub so eine Käsekrainer sollte ich auch mal wieder auf den Rost schmeißen. Schön vergrillt übrigens!
 
Ja genau, an Mozart habts uns gstoin und an Hitler umbundn ....:D


Okokok, back to topic:

De Wiascht san a Sensation. Perfekt vergrillt und wias schmeckn möcht i gar ned wissn, sonst kriag i nomoi Hunger
 
Sieht echt lecker aus!
Ich esse ja so gern eine Bosner Spezial am Südtiroler Platz.
Aber der ist leider selten in meiner nähe...

Daher besorg ich mir gute Würschtel, da kommt dann Zwiebel,Senf,Ketchup,Curry und Spicys Fruchtiges Chili drauf.
Der Hammer und schön scharf..
 
Ne gute Wurst... das ist was Feines!
Des hier passt, schön gemacht :thumb2:

Glück Auf
 
Zurück
Oben Unten