Habe die Ehre!
I bin neu da herin und weil i so a BBQ Fan bin und mit an OT Gold 57cm seit neuesten aufgrill werd ich gwies efters moi Fragen ham und hobs ah scho gstellt und mei Hobby Nr. 1 is Kochen. Aber ned Schweinzbraten und Knödl sondern vorrangig italenisch, modern und leicht oder - und des am liabsten - möglichst original Südstaatenküche...und hoid BBQ...
Ansonsten bin i 28 Joahr oid und wohn im Berchtesgadener Land in der Nähe von Salzburg.
so des wars scho
bis boid
pfiadeich
andi
I bin neu da herin und weil i so a BBQ Fan bin und mit an OT Gold 57cm seit neuesten aufgrill werd ich gwies efters moi Fragen ham und hobs ah scho gstellt und mei Hobby Nr. 1 is Kochen. Aber ned Schweinzbraten und Knödl sondern vorrangig italenisch, modern und leicht oder - und des am liabsten - möglichst original Südstaatenküche...und hoid BBQ...
Ansonsten bin i 28 Joahr oid und wohn im Berchtesgadener Land in der Nähe von Salzburg.
so des wars scho
bis boid
pfiadeich
andi

