SAUBÄÄÄÄÄÄÄR
Folge dem Video unten, um zu sehen, wie du unsere Seite als Web-App auf deinem Startbildschirm installieren kannst.
Anmerkung: Diese Funktion ist möglicherweise in einigen Browsern nicht verfügbar.
hot bei ins a lang dauert, bis ma den so gmacht ham, ollm lei als Brotn zammgschmortTatsächlich hob i an Tafelspitz so noch nie zubereitet![]()
Alex, des schaug it lei so aus, des isch o a Schmankerl gwesnAber hö,des schaut se fei sehr gschmackig oh Herr Kollege![]()
tütütüdüüüüüJa ne,des war ja wieder klar![]()
i wollt auf 50-52° giahn, aber Raupi war dann a bissl ungeduldig, hat die GT auf 160° audraht, no oan zwoa Bierln zischt und da war der Kollege holt schnell auf 61°Was hast denn für a KT angepeilt?
tu es, tu esAlso,i glab i muaß do am Wochenende moi a Stückerl Tafelspitz organisieren![]()
donk Da recht sakrisch, SpeziJedenfalls hast da wieder sauberst abgeliefert Bernd![]()
daaaaaaankeSAUBÄÄÄÄÄÄÄR
immer Schwesterchen, immer
und wenn ich alles noch mal machen muß
vor allem, wenns der Gesundung förderlich ist
schön, daß es Dir langsam besser geht![]()
Ich bin gewarntdem ein oder anderen Kaltgetränk geschuldet, bin ich dann mit der KT ein wenig übers Ziel geschossen![]()
ja, do schiaß i mir dacht iatz glei oans auSodala Spezl, heute probier ich mich mal an nem Tafelspitz vom GrillAnhang anzeigen 3359798
Ich bin gewarntProst
![]()
ja sakra DiServus
Alex, des gfreit mi, daß Da taugtBernd mein Freund,das war der absolute Knaller![]()
pöses CrocoJa und anschließend hod mi da Croco-Doc aufghaxd![]()
Warst ja a guad beschäftigt, vielleicht lags aber a an der Lebensmittelfarbe im Bierja sakra Dides hun i ja gestern gor nimma checkt
![]()
habe die Ehre, mei Freind![]()
Hätte ich so nicht erwartet,i hob scho befürchtet dass a weng zah werd,war aber nicht der FallAlex, des gfreit mi, daß Da taugtisch scho wos feins, a so a Toflspitz
![]()
Hinterfozig's Mistdingpöses Croco
![]()
des warad a plausible Erklärungvielleicht lags aber a an der Lebensmittelfarbe im Bier
ja, isch a total a unterschätzts Stickl FleischHätte ich so nicht erwartet,i hob scho befürchtet dass a weng zah werd,war aber nicht der Fall![]()
happy Wife, happy LifeFrauli war a schwer begeistert.
wer genau iatzaHinterfozig's Mistding![]()