• Du musst dich registrieren, bevor du Beiträge verfassen kannst. Klicke auf Jetzt registrieren!, um den Registrierungsprozess zu starten. Registrierte User surfen werbefrei, können Suchen durchführen und sehen die volle Darstellung des Forums!!!

Werkstatt OT 20. - 22.03.2015

Jackxn

Schützenkönig 2.0 & Fideuàman
5+ Jahre im GSV
Schaut gut aus Rogard! Kannst mir das Ding mitbringen? Es scheint als hätt i zu wenig Hardware.... :-)

Hoizkoin

Zwergbierfassllieferant
5+ Jahre im GSV
Mei Töchterlein hat gerade Interesse bekundet. Wenn die auch vorbeikommen darf. Ich tät auch eine probieren.

ottob

last man OT - standing
5+ Jahre im GSV
A stückla zum probiera, immer. :)

holledauerin

Fernsehköchin
5+ Jahre im GSV
erst in zwoa Wocha Steffe und wann mir no do san - mag i a a Stückl

steffmartl

Schafschütze
10+ Jahre im GSV
Ja Pizza, so a Mischung aus Lahma und Huhn bittscheen

BrauervomCarl

Bundesgrillminister
5+ Jahre im GSV
Griasts eich olle,

i muas leider absagn,wia schomoi gschriem,fahr i ja am Samstag mittag mid meine Spezln zur Camba Brauerei und dann bring des ois ned unter oan Huad.Des stinkt ma gscheid aber huifd ja ned.I wünsch eich a saubana Gaudi und hoff das a Neuauflage gibt vom Werksatt OT.Machts sauba Buidln das ebbs zum seng gibt.....

Grias aus Landshut

Christoph

da Tom

Dr. DO-little
10+ Jahre im GSV
Griasts eich olle,

i muas leider absagn,wia schomoi gschriem,fahr i ja am Samstag mittag mid meine Spezln zur Camba Brauerei und dann bring des ois ned unter oan Huad.Des stinkt ma gscheid aber huifd ja ned.I wünsch eich a saubana Gaudi und hoff das a Neuauflage gibt vom Werksatt OT.Machts sauba Buidln das ebbs zum seng gibt.....

Grias aus Landshut

Christoph
schod... :(

holledauerin

Fernsehköchin
5+ Jahre im GSV
I woas zwar ned, um was es geht..Insider?? - aber i nimm vorsichtshalber a paar Roina mit :D

Oben Unten