• Du musst dich registrieren, bevor du Beiträge verfassen kannst. Klicke auf Jetzt registrieren!, um den Registrierungsprozess zu starten. Registrierte User surfen werbefrei, können Suchen durchführen und sehen die volle Darstellung des Forums mit vielen anderen Unterforen!!!

Werkstatt OT 20. - 22.03.2015

Schaut gut aus Rogard! Kannst mir das Ding mitbringen? Es scheint als hätt i zu wenig Hardware.... :-)
 
Mei Töchterlein hat gerade Interesse bekundet. Wenn die auch vorbeikommen darf. Ich tät auch eine probieren.
 
Griasts eich olle,

i muas leider absagn,wia schomoi gschriem,fahr i ja am Samstag mittag mid meine Spezln zur Camba Brauerei und dann bring des ois ned unter oan Huad.Des stinkt ma gscheid aber huifd ja ned.I wünsch eich a saubana Gaudi und hoff das a Neuauflage gibt vom Werksatt OT.Machts sauba Buidln das ebbs zum seng gibt.....

Grias aus Landshut

Christoph
 
Griasts eich olle,

i muas leider absagn,wia schomoi gschriem,fahr i ja am Samstag mittag mid meine Spezln zur Camba Brauerei und dann bring des ois ned unter oan Huad.Des stinkt ma gscheid aber huifd ja ned.I wünsch eich a saubana Gaudi und hoff das a Neuauflage gibt vom Werksatt OT.Machts sauba Buidln das ebbs zum seng gibt.....

Grias aus Landshut

Christoph

schod... :(
 
I woas zwar ned, um was es geht..Insider?? - aber i nimm vorsichtshalber a paar Roina mit :D
 
Zurück
Oben Unten