• Du musst dich registrieren, bevor du Beiträge verfassen kannst. Klicke auf Jetzt registrieren!, um den Registrierungsprozess zu starten. Registrierte User surfen werbefrei, können Suchen durchführen und sehen die volle Darstellung des Forums mit vielen anderen Unterforen!!!

Schichtfleisch mit Lamm

steffmartl

Schafschütze
15+ Jahre im GSV
Grüßt Euch,
die Schichtfleisch Bilder und Rezept ist superschön.
Als Selbstversorger hab ich aber nur Schweinefleisch in beschränkter Menge und saisonalbedingt (oder sausonal) zur Verfügung.
Hat schon mal jemand Schichtfleisch mit Lamm gemacht?
Oder Lamm und Schwein gemischt?
Bitte hierzu mal um kreative Ideen und evtl. Mengenangaben
(ich hab einen 12 QT DO (ca. 11,25Liter)
danke
gruss stefan

Servus,
bitte bitte um Anmerkungen zu meiner Frage.
Was meint Ihr konn ma ordentliches Schichtfleisch mit Lammfleisch macha?
gruas da stefan

Ja hawedere!

Wos bei uns im Landkreis ned oisse gibt, sogar an echten Selbstversorger!

Freilich konnsd ah mid Lammfleisch a Schichtfleisch macha.

Nimm hoid Gäibe Ruam in Radl gschnittn, Zwiefen in Speitl gschnittn und Kardoffen in dünne Scheiben gschnittn her,
Dazua a bissl (Oliven)-ÖL oder Butter, Knoblauch, Lorbeerbladd, Rosmarin, Soiz und an Wein (i woas ja ned obs'd an Wein ahnu säiber machst ansonsten muasd hoid oamoi oan kaffa - oder a Bier gähd ja genauso)

Schicht oisse eine (de Kartoffeln dad i unten eine) und des andere is ja Wurscht in wos für ana Reihenfolge.
Dua hoid am bestn vom Lammfleisch as Fett weitgehensd oba, des kimmd so sonst ned so guad bei de meisten Leid. - mir persönlich macht's aber oiwei nix aus. - Gschmackssach.

Wos ahnu guad kamad, wennsd ois letzte Schicht so ca. 1 cm dick in Radl gschnittne Auberginen auffe dadsd.

Is dann so ähnlich wia wenn a Anatolischer Bergtürk' an Eintopf gmacht häd. Schmeckt aber echt guad!

Bis dann

sars

andi

ah ja des meiste machan mir selba, Wein hoid an Apfelwein, Bier sowieso selba.

Dei Rezeptvorschlag is bestimmt guad. I brauch aba a Schichtfleisch für de Semml eine.
Moansd ned dasma des Schichtfleischrezept des so oft beschrieben hernemma kunnt?
Und dabei anstatt dem Hoisgrad von da Sau einfach Lammfleisch nimmt?
Oder doch zusätzlich mit Majoran und Rosmarin würzen? Oder so auf Art Gyrosgwürz?
Oder werd des dann zu trucka? ohne Hoisgroid moan i? Oda dann einfach mehr fetteren Speck dazua?

es griasst da stefan

@ steffmartl

Die Gemüsezwiebeln und der Speck geben viel Saft ab, aber ob das mit Lamm gut geht kann ich Dir nicht sagen.

Das Beste ist wohl Du probierst das einfach aus. :prost: :prost: :prost:

da mei "Gusstopf" relativ gross is, ist des ausporbiern scho a kloanes Risiko.
Wia macht ihr wenn nur a kloanare Menge verbruzelt werden soll?
dann liegt des Schichtfleisch mehr quer als stehend drinn und sitzt nicht "press"

gruas da stefan

Zurück
Oben Unten